mitt 2010 sep, okt, nov. dec

September
Jag använde min chinos rätt mycket då såg ut ungefär såhär:
jag fotade med ida:

Oktober
Jag och Allis fotade bland löven!:
jag fotade även kajsa:
Spelade någon cup inom skolan eller något, och det gick ju riktigt bra för oss tjejer från ellenkey, 1 plats!:D
Jag och massa andra goa människor åkte till spanien för att bo hos dom spanjorer vi hade boendes hos oss innan sommarlovet. Verkligen ett minne för livet där, helt galet men kul var det! Har ju tyvär inte många bilder eftersom min kamera & mobil vart stulen..... huehue men här är en:

November
Jag fotade med kajsa:
Jag fick min älskade nikon d3000
och så hade jag & några bruttor hade en mysig kväll ute hos jonna med käk, balja och stjärnfall, alla utom jag såg ett....
Jag åkte även till Globen med Clara genom stallet vilket gillades!
Sen var jag med plutte vännen, som jag inte träffat på för länge nu:(

December
Firade jul uppe i järvsö!:
Färgade håret brunt:
& firade nyår med fint folk!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ebba, vad har du köpt den dära bh:n eller vafan det heter som du har på första bilden? :)

haha ;).

Ses på måndag sötan!

2011-01-07 @ 19:39:59
URL: http://maatiilddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0