sunshine



Bild från i lördags, foto allis
Min morgon började för jävla dåligt! vaknar vid sju av en jävla lastbil som står utan för mitt fönster och låter mer än en vanlig! Och den står kvar en, jag är så jvla förbannad för jag hade juu SOVMOGRON mamma fick ju hindra mig från att gå ut och skrika åt dom, ah jag är jämt lättretat på morgonen och där gick gränsen jag kan ju inte ens kolla på tv för jag hör inte tvn? Men nu ska jag fixa det sista och dra iväg till gammleby med ett gäng sköna människor för fotboll! Och klart så ska vi ta hem hela skiten! vi hörs sen puss
föresten har jag sett att statestiken här stigit under några dar nu, sånt blir man glad av så stanna kvar:D

Kommentarer
Postat av: frallan

ebba är kung;)

2010-10-12 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0