VALBORG



VALBORGS OUTFIT

han inte uppdatera igår tyvär:/ .
Gårdagen började med en kort tripp till stallet med clara:D, var visst ingen ridlektion så fixa med kyralin sen åkte jag hem...
Sen drog jag hem å Jonna å stella kom till mig vi gjorde oss iårdning för kvällen!
Min familj skulle ju vara hemma hos Peder å therese så jag drog dit å åt.
Sen drog jag jonna och stella till Stan för att träffa, Moa,Noa,love,agaton,julia,josse,jonathan,adam,axel,edvin å ng mer.
Vi drog sedan till Agaton å va där en stund sen drog vi till majbrasan å massa.
Stackars filip som fick åka hem för att axel stäringe kasta ngt i hans öga så de vart helt svullet:S.
Sen drog vi runt på stan å massa, sen drog ja jonna och stella till jonna och ah hade ''lite'' kul, hehe

Tack för en jävla nice valborg(K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0