svar från frågestunden

nu är det lördag och frågastunden avslutas här kommer frågorna med svaren:

vad är det du gillar med dig själv?
tycker du att du är snygg, har du bra självförtroende?

svar: riktig tänkte fråga, hm alltså jag gillar inget spc med mig själv förutom att om jag vill något ska ska jag klara det jag funkar så, ´jag tycker verkligen inte att jag är snygg! Mitt sj'lvförtroende tror många är rätt bra men jag tvekar på det själv, jag kaxar emot om någon trycker ner míg men jag tar åt mig som fan andå...
Hoppas dom svaren räkte! Ett fint ordspråk lyder, Att vara stark innebär inte att aldrig falla utan att ställa sig upp efter varje fall. Det strävar jag efter!

Erkän att du har varit/är kär i max erntsson eller vad fan han heter haha:P?

svar: Nej jag är inte kär i honom och har inte varit kär i honom heller. Jag kanske va på gränsen att böja gilla honom, '' man upptäker ju fläckarna på den vita duken''. hahha lite roligt ordspråk men där fick du svaret nej jag har/ är verkligen inte kär i honom.

vem är det du gillar?`

svar: Jag är inte kär någon just nu men jag kanske är på gränsen att göra det, det finns en viss person jag tycker är väldigt söt som jag vill lära känna.

Vem är den coolaste du känner? tycker du själv att du är bra på att rida?

svar: Jag är coolast helt klart, ocyh mina vänner!
Det beror på hur det har gått senast jag red. Jag tycker jag rider lite medel bra men jag rider sjukt dålig om jag ska gämföra mig med andra toppryttare men jag rider väll okej kanske?

Ungefär hur många blogginlägg lägger du in per dag? Vart gillar du mest att shoppa?

Svar: 2/3, jag försöker uppdatera bloggen så ofta jag kan! Bikbok, H&M och Gina är nog mina favoriter.
Där är det inte jätte dyrt och dom har snygga kläder!

Vem älskar du mest av dina vänner?

sv: jag älskar alla mina vänner sjukt mycket!

Varför är du så fin?

sv: kan tyvär inte svara på den frågan eftersom jag inte tycker jag är fin, men jag har ett tips till alla som är bra att tänka på. Tyck om dig själv då är det lättare för andra att också göra det, samma sak med att tycka att man själv är fin, något osm jag behöver bättra på:P

är du kär i någon?

sv: nej inte just nu, men jag kanske är på gränsen att börja gilla någon!

Varför är du bra i fotboll?

sv: hmm.. svårt att svara på jag tycker inte jag är så bra i fotboll men ja kan ju:d, jag tycker inte om att säga att jag är bra på det men träning ger färdighet, jag har spelat fotboll sen jag var 6 år så jag ahr några års träning:D

vilken är din favorit färg?`

sv: blå,blå,blå,blå,blå lite mörkare med en lite ljus nyans om ni fattar:d

Är du kär i någon eller gillar du någon bara?

sv: hahha väldigt många sånna frågor, jag kanske gillar en viss person!

Tycker du själv att du är bra på fotboll och att rida?

sv: har redan svarat på båda frågorna i olika former kolla högre upp, jag är iaf bättre på fotboll än att rida för jag har spelat fotboll längre!

brukar du fingra dig?

sv: mogen fråga om vi ska säga så, och nej verkligen inte och kommer aldrig att göra det heller, nöjd?

Allis frågar varför hon är den bästa i världen?

sv: för att det har smittat av sig från mig så du är näst bäst gumman nöj dej med det;)§

Hon frågar också varför jag är en tönt?

sv: Men den här gången har jag blivit smittat av dig döh:D

hur länge har du bloggat?

sv: Kanske i 2 år snart?`,fast inte på den här bloggen jag har bytt ex antal ggr från bloggspot till devote till blogg.se men nu har jag stannat här:D

så det var alla frågor och svar hoppas ni är nöjda med svaren, byee

Kommentarer
Postat av: elin

du tog inte me min xd <3

2010-05-08 @ 23:00:23
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0