hey rain

fan va trist väder då.
nnu ska jag göra mig iårdning för stallet, ska rida åringsridning får väll se vem ja ska ha,
sen fick ja ett sms från anna N att vi kanske skulle ha juniorchansen ridning ikväll, ah vi får väll se.
Tror ja ska träffa matilda sen också?, vi får väll se vad som händer.
nu ska ja stressa lite här för matilda kommer snart så ska vi åka, byee

nu är vädret är piss kollar jag thailands bilder och nästan gråter för att jag vill vara där nu!
saknar de där att vakna i solsken gå ner till stranden va där, äta på stranden gå hem på kvällen
fixa sig sen ut å äta och en liten shopping runda kanske?, skulle inte de sitta fint nu?, THAILAND LOVE


brun elr brun?




Kommentarer
Postat av: Rasha

du är så underbart fin älskling!

2010-05-13 @ 18:10:14
URL: http://raashaas.blogg.se/
Postat av: liiinnea

frågestund på bloggen ! :D

2010-05-13 @ 19:33:37
URL: http://kyssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0