helt klart godkänt


hey what a nice day. stallet med mina favoriter ist för skola(L)
Det är vad jag har haft, clara gästbloggade lite förut så ni fick ju veta lite men det vart ju ingen riktig skola idag utan det vart stallet. VI fick köra lite med Annelies hästar sen kollade vi när lydia och anna red å prata lite om hur dom re då så. Sen red vi för karin, jag hade kyralin att bra träning tillfälle. Det gick bra. Och det var riktigt kul!
sen drog vi hem å jag åkte till clara. det har ju clara redan berättat om,
nu har jag precis gjort mig klar för kvällen efter en kall träning. Men det var kul ändå.
godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Beataljung ~

sv: ja, du går bara in i kodmallen där texten står, där texten du skrivit slutar lägger du bara in <BR> och så hoppar den en rad, jag brukar ta flera st sådana så blir de bra :)

kram

2010-05-04 @ 22:12:23
URL: http://beataljung.blogg.se/
Postat av: amandagerths

tja ebba, jag tycker du ska vara med på frågestunden på bloggen, fråga vad du vill ?

puss&kraam

amanda

2010-05-05 @ 08:06:04
URL: http://www.amandagerths.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0