godnatt!

hey. känns som jag och moa har varit runt hela stan idag,
vi behöver ju inte prata om äckel idioterna, nya hat kompisar har jag skaffat när jag äntligen blivit sams med axel, hehe. efter ett häng inne i stan åkte ja å moa med Ia och moas bror hem å fixa lite sen red vi en sväng också, mysigt även fast det duggade(L). sen drog vi hem till adam och var där resten av kvällen, kollade på film å hade de gött. nu ska jag nog göra mig i årdning och sova för det blir ingen ordentlig sovmorgon imorgon heller fast jag pallar inte åka te stallet förns lite innan 10n för tävligen imorgon, ehhe lat jag är.
godnatt byee!

när man slutar leta hittar man det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0