god morgon, eller god eftermiddag?

Hej! Nu har jag precis komit hem från stallet efter en rolig hoppträning på timsan.
Han hade tydligen varit dum igår och bockat å så men de gick bra var lite nervös för de bara..
Han va inte på hoppa högt humör men det gick bra ändån vi kom runt banan vi hoppade efter några vägringar.
Han är ju C-ponny och jag rider storäst i vanliga fall så det vart lite skilnad, hehe
Johanna- Ebba har du sett när kajsa rider tim?
Jag- Ja!
Johanna- Och vet du hur hon kämpar och verkligen är bestämd att hon ska få över honom?
Jag- Aa
Johanna- Bra då gör du så!

Och det funkade då, hehe.
Men nu ska jag Fixa mig för att träffa moa, jonathan och agaton.
Vi hörs ikväll seya:D§

en gammal mobil bild på timsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0