clara is the best

hahaha, clara lär väll gilla rubriken?:d,
kom precis hem från ett kvällshäng hos clara. vi har mest chillar framför tv å snackat å så.
Hon drar till ullared inatt kl.3 hm vad säger vi om de, JOBBIGT. Jag ska själv till fotbolls läger i vimmerby i två dagar, vilket betyder ingen uppdatering. Vi lär ju ha svin kul! Jag saknar allis? jag sáknar min bästa vänn som jag förut var men nästan varje dag.. nu tvingas hon va med mig 2 dar hon kommer inte undan, hehe.
Massa sköna fotbolls brudar lär vi väll träffa också! Förut drog vi en sväng på stan kom hem med ett linne från h&m, ilike it, blåt i vitt randigt sen ett par grå jeans tights och sånna hära tyg överdelar busters eller ngt ahhaha.
No pics från idag tyvär men det kommer nog nu från helgen, allis har ju säkert me sin kamera?:D

byee sovgott gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0