better than best?

tjena, har precis komit hem från en nice dag men underbara männsikor,
vid 3 mötte jag Kajsa vid marieborg vi drog till henne och gjorde oss lite och äta sen mötta vi elias å adam, sen kom olle. Vi drog hem till mig å gjorde allt va vi gjorde , hehe. Sen drof adam å elias å jag kajsa och olle stanna hos mig en stund. sen drog vi till Kajsa och chillade där till olle skulle hem vid halv 10 sista bussen gick då.
Måste bara påpeka att dom är taskiga som mobbar mig jag lånade kajsas jacka å tydligen såg jag förjävlig ut i den luvan, hehe:(. Sen har ja å kajsa kollat film å chillat ja drog hem runt 11.
Nu sitter jag här, ska nog sova rätt snart eftersom min kropp inte är van vid att sova länge nu för tiden så lär ja väll nt göra de imorgon heller å vill ju inte vara för trött(Y). Smaskeli smaskeli tack för en toppen dag:)
sovgott sötisar!

I miss my best friend, your not the same as you was, the one I speend all my time with, where are you now?

Kommentarer
Postat av: kajsaaa

dagen har varit super!

love you girl

2010-05-13 @ 10:42:44
URL: http://kajsamedettk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0