slitet hår?

klagar din frissör på att ditt hår är slitet?
du plattar för mycket?,
jag har 3 tips!

1. Använd inpackning!, finns massor av bra inpackningar.
jag har inpacking ungefär 2 ggr i veckan, det är inte bra att ha för ofta.
mitt hår mår jätte bra av det och håret blir mjukt och glansigt!
jag änvänder elvital röd!


2. Plattar du håret för mycket?,
platta håret sliter sjukt mycket på håret!
jag har ett enkelt tips.
sov med flätor!, inbakade är bäst för annars blir det ju
bara håret där nere som blir lockigt!
jag tycker det är skit fint!, och det är bra för håret!
om du inte kan göra inbakade flätor, fråga din mamma eller någon annan
du känner dom kan säkert! Det blir bäst om du gör flätorna när ditt hår är blött!.
när jag har flätor så brukar mitt hår bli väldigt stort,
 då tar jag några tag med platttången för att fixa till det!

3. Om du vill ha platt hår, Föna håret neråt!
när du blåser håret, blås neråt då!,
då blir dett hår mycket plattare än vad de blir om man blåser från alla olika håll.
det sliter även på håret att blåsa håret!,
värmespray är jätte bra för håret när man uttsätter det för hög värme!
jag använder värmespray varje gång jag plattar håret!
jag änvänder den här!
rekomenderar den starkt!





hoppas ni gillade tipsen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0