ny blogg igen, min förra vart helt konstig

nu har jag fixat en blogg!
den är skit ful men ska fixa mera ikväll.
äntligen min blogg har varit borta nåra dar nu!
så nu kör vi igen,
igår hade vi thai fest å de va fult hus till kl. halv 3 typ.
men ja decka med min katt på övervåningenxd.
lägger upp bilder senare.
idag ska jag ha älskling .
ska rida med klara efter tävlingarna.
tar med mig kameran idag för att de är så fint väder idag ju.
jag å allis tog oss knappt upp ur sängen när klockan var halv 12.
vi ska snart va me Kajsa när hon kommer hem från stallet,
iaf Allis ska va me henne för ja ska ju också till stallet så ja får va me dom när ja kmr hem.
just nu är jag verkligen mega trött så ja håller på att dööö(N)
nu ska vi göra oss iårdning puss
ebbah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0