min bästa kompis!

nu är jag hemkomen från stallet.
redigt nice dag, åkte ut runt 14.00 då slutade tävlingarna precis.
vimmerby hade hyrt in sig för att ha dressyr tävling för att dom inte kunde ha det i vimmerby.
hade somsakt kyralin idag, jag å klara red i stora,
var rätt mkt folk...
vi red ca 1 timme å kyralin var underbar!
hon var stel i början bara men hon vart mjukare ju längre jag red.
vi flög lite också, när ens hund skulle hoppa upp på läktaren så flög kyralin lite(Y)
hiihi men de gick bra, men vi kom i galopp å i hörnet så flög hon från spåret,
men ja hängde me, sen efter så vart de att göra alla syslor å  chilla lite me klara.
sen kom pappa och hämtade oss å nu är jag hemmmaa(Y)
nu ska jag äta fruktsallad och chilla bara för ja är fortfarande trött sen igår,
vart inget Allis&kajsa ikväll för de var ingen idee.
de får bli en annan gång gullisar.
imorgon blir det stallet med KLARA, ahhaa.
nu går de ju at cyckla igen så nuu blire stallet oftare.
å ha blir så jävla trött på alla avensjuka fula ungar som måste gå å ljuga hela tiden.
å sen att alla snor saker, ja får snart utbrott;O, sköt ert eget förfan å ert jävla skit snack ere bara ni själva som vill höra-.-! så de va lite om vad ja tycker om lite folk.
byeee ebbah:D§

min bästaste bästa kompis i sommras,
världens finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0