du ser bara utsidan

tjennare.
efter en skön studiedag var de skola igen,
ine för att ja gjorde så mkt, sov nästan på alla lektioner,
förutom på hemkunskapen, yvonne och jag hade största bråket hittills.
jag är ospenat eller ngt, mjoo de tkr du allt va yvonne,
hon var sur exakt hela lektionen, på mig,
allt ja gjorde va fel, det ända ja gjorde rätt var att soppa?, kanske ska bli städtant då.
orkar inte skriva allt hon sa men fyfan as jävla kärring, hhahaha
de va skrattretande, ja garvade när hon skällde på mig så hon sa att ja inte behövde komma nästa gång.
nu väntar ja påå att ng av mamma eller pappa ska komma ut så ja kan åka ut till min gulliga morfar som har fyllt år,han vart så ledsen när ja inte kom.
kanske stannar till ett tag i stallet också.
byeee

svarta naglar
(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0