jag älskar dig egentligen....

Hej!, sitter nu å lyssnar musik och chillar.
min klass är i skogen just nu dom ska väll hem snart och sen är dom lediga
så jag och Jonna vart lediga hela dagen(Y). Men ingen sovmorgon för Marta och Alejandra skulle till skolan vid 8 för att vara med deras klass så vi var tvungna att följa med dom dit sen gick vi hem igen. Sen skulle dom egentligen vara med vår klass och ha lektioner men vi har inga så då ska vi ta en sväng ner på stan, å kolla kläder och sånt! Nu ska jag väll ta å vila en stund för jag är en aning trött, hehe!
här från ni 3 nya tagna bilder:P



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

bor hon marta hos dig och är från spanien eller vad? ;) kan du va snäll och skirva lite för jag fattar ingeitng :/ (a)

2010-06-10 @ 15:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0