godnatt...00.38


Ebba,Edvin,Axel,Arvid

Hej, haar inte hunnit skriva ngt idga för har haft fullt upp började dagen med att stå funktionär i stallet,
sen direkt där ifrån till fotbolls match, vinst med 4-0(Y)! Sen vidare till Ebbanilssons sommarstuga för att ha thaifest där med alla familjerna, vilket gillas väldigt mycket, barndomskompisar är vi allihopa;D
Sen till finalen tog jag mitt första dopp runt 11 på kvällen, de va rätt skönt! axel arvid och edvin badade med men stina och ebba nöjde sig med att doppa fötterna, nu ska jag krypa ner i sängen och sova för jag är trött nu alltså!
även grattis till STINA och MAJA som fyller år idag, alltså den 20 klockan är över tolv;)
tack för kvällen!

Kommentarer
Postat av: ebba

verkligen en mysig kväll! puss<3

2010-06-20 @ 17:58:16
URL: http://ebbaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0