städning på nyårs afton, händer inte ofta!

Storstädat hela mitt rum, inkl garderoben!+ fixat min systers hår.  Ni som känner mig vet att de oftast ser ut som ett bomb nerslag i mitt rum nu för tiden... Men så här rent har det nog aldrig varit alltså, hehe. Nyår idag känns ju förjädra bra. hejdå 2010 lämnar alla bekymmer blablabla.. tycker jag man säger varje år, att nya året ska bli bättre. Men 2010 har trotsallt varit helt okej, fått massvis nya vänner och gjort nya saker.
 Innan jag tar mig till Hannas place där vi ska vara ikväll så tror jag jag hinner ett inlägg till!,
LATER


Kommentarer
Postat av: kajsamedettk

sv: du är bäst ebba. love you to!

2010-12-31 @ 15:24:56
URL: http://kajsamedettk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0