se mig hör mig ta min kärlek den finns för dig

ojdå, inte bra ebba! har in uppdaterat på några dar, men jag har fullt upp!.
Är i stallet hela dagarna och de tar. Men jag är glad för jag är med min fina varje dag och på din rygg mår jag som bäst, men busig är du allt. Vi rider två pass per dag, idag hoppade vi lite på morgonen å jag är nöjd alltså för de gick bra. var lite nervös för förra året gick ju som de gick, hehe. Sen badade vi, mysigt.
Men vart ingen simning för mig och kyralin hon tyckte de va lite väl läskigt och ja hadde inte lust att simme i sjögräs igen-.-. Kajsa har iaf fotat och som bilderna lär dycka upp här ikväll någon gång. men just nu är livet som bäst. Men imorgon är sista dagen. sen börjar lektionerna. Nu ska jag dusha.
något seg, bäst att göra de innan mallan dyker upp. peace out
jag saknar min fina vänn amanda som har komit hem från spanien precis!


Kommentarer
Postat av: amanda

saknar dig med! (L)

2010-08-05 @ 22:59:29
URL: http://amandagerths.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0