dålig uppdatering

förlåt!
nu är jag hemma!
har haft världens dåligaste uppdatering.
men jag har haft fullt upp där i järvsö!
Har komit hem sent så då har jag inte hunnit blogga:(
Kan ju säga att de va bäst på folkan.
Dansa loss totalt, hahaa.
Det andra behöver vi inte tala om eller hur kimmy å johanna:D
Just nu sitter jag hemma hos allis.
vi har vart på stan, köpte en vit lite större tröjja och puder.
Vi ska dra ner till träningen snart fast jag ska inte träna är så förkyld och kan inte anstränga mig.
Vi sleepar även hos Axel och edvin inatt.
Skulle ha vart me Jonna och Stella men hinner inte de:(
hoppas ni har haft ett bra påsklov hit tills!
det har jag(k. Även fast tråkigheter från vissa äckliga fula omogna personer har hänt!
vi hörs senare, byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0