between two worlds

hey, känner att jag inte har lagt ut bilder på länge men,
alla människor är så sega på att skicka, anna iggar mig på msn när jag sa att hon ksulle skicka:(,
nu spammar jag henne med vibbar(Y), så gåre om man iggar mig!
Och sne har jga inte hunnit uppdatera så mycket under helgen för jag har varit på vift hela dagarna,
idag var jag i jönköping och spelade match, kan säga med ett halft hjärta att dom var skit bra dom vi mötte!
men bara med ett halft hjärta för att jag fick utbrott på en som sparkade mig i hälarna så jag ramlade baklänges, hehe. Sen kom vi hem runt 5 då drog jag till stallet för att rida kyralin, redigt nice.
Nu sitter jag här ny dushad ska snart börja tänka på sängen, är rätt slut fetre helgen.
Vill ni veta en sak, jag har inte haft en sovmorgon på ett hundrafemtioelva dagar:(.
haha sov gött från ebbah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0