mitt 2010, jan, feb, mars, april

Just nu är det väldigt många bloggar som lägger ut vad dom gjort under året, massvis med bild och texer.
Tänkte göra något sådant försöka komma på något om varje månad, börjar med januari, februari, mars och april.
Januari
I början av Januari var jag i Thailand med min familj, vi åkte hem den 12 därifrån. Minns hur härligt det var att vara att brun som en pepparkaka komma till skolan efter en månad i thailand!
Februari
Jag var mycket i stallet och red kyralin en hel del inom juniorchansen
Några dagar hade jag även hand om Claras häst onyx.
var mycket med min vän jonna! vi klippte även raklugg där ett tag, hah aldrig igen!
jag hade väldigt kort hår och såg ut ungefär såhär.
Mars
Jag var fortfarande mycket ute i stallet, nördade Andra Avenyn.
Allis fyllde 14 och fick en system kamera så vi fotade massvis med den!
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Och så var jag jag var sjuk ganska länge och vårat f96/95 fortbolls lag försvann.

April
Våren kom och de gillades stort, jag och Allis fortsatte fota mycket med hennes kamera:
jag var fortfarande en hel del i stallet, hängde även med till Ekhagen med Jonna och Stella och red en sväng:
Vi var mycket vi fyra, och jag fick reda på att jag skulle få vara med i comenius, student byte mellan spanien och sverige!

Kommentarer
Postat av: jonnaaa

alltså please ebba, haha ser helt mongo ut på bilden när jag sitter påflingan, :((

ta bort den!? :D

2011-01-04 @ 23:47:17
URL: http://jonnaaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0