mitt 2010 maj, juni, juli, augusti

Maj
Jag var mycket med kajsa, allis, malin, amanda & sanna
Min header såg ut såhär!
Jag var också väldigt nervös för att spanjorerna skulle komma, lite halv läskigt att en person du bara snackat med på msn boende hemma hos dig. Men det gick ju bra sen :)

Juni
Började månaden med att vara sjuk, sen vart det bättre så jag, jonna och mamma åkte till norrköping för att springa vårruset! Att jag ens kom runt är jag förvånad över eftersom jag inte var helt frisk en ens.
Vi hade en jätte mysig kväll på löga med grillning och mys!
Jag fyllde även 14! Som jag först firade med bästa vännerna! spanjorerna kom även hit, oh kul hade i iallafall!

Juli
Jag var i järvsö en stor del av juli annars sola jag, badade och hade massvis fina dagar men dom bästa!

Augusti
Bara bad & sol som gällde. Hyrde kyralin på gärnsö en vecka också.

Åkte med Kajsa och hennes mormor å morfar till öland. Fotade mycket och gjorde de bästa av dom sista sommarlovs dagarna!
Kajsa:

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Fin blogg! :D

2011-01-06 @ 18:33:46
URL: http://fubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0