svar från frågestunden

favorit bloggar?
Jag läser massa bloggar, och har massavis med favoriter men mina kompisars gillar jag mest att läsa.

vad tycker du om mig? ( emma passicher )
känner dig inte, men du verkar som en gullig tjej och ja har läst din blogg några ggr:)

säg 4 bra vänner
oj det blir svårt, för svårt för alla mina vänner är bra men några av dom är allis, kajsa, jonna, malin.

vem av dina vänner har du länt längst och hur länge?
Jonna, henne har jag känt sen jag föddes ungefär. Vi börjadepå dagis tillsammans ch sen dess har vi alltid varit bästa vänner och gått i samma klass.

varför tycker du jag är bäst ( ida )
för att du är min vän, å du du är inte bästtttt:D

vem är din favorit bloggare?
har egentligen inte en favorit men om ja ska säga en lite mer känd bloggare så är ju isabelles.nu ganska rolig att läsa.

vilka bloggar förljer du dagligen?
baraalliis.blogg.se, kajsamedettk.blogg.se, victuria.blogg.se, fimas.blogg.se, jonnaelisabeth.blogg.se, malinbobrowsky.blogg.se, och massor mer de var bara några.

varför vill du vara vänn med mig? ( vickan )
för att jag vet att jag kan lita på dig, du är rolig och ah du är en bra vänn vickeyyy:D

vad tycker du ärligt talat om mig? ( vickan )
bara bra saker ska du veta:D

varför är jag så bäst?
för att du är kompis med mig såklart?:D

tycker du att du är bra på fotboll?
jag duger väll?, hatar att svara på sånna där fråger så jobbiga:D

vem är din aldra bästa vänn?
allis winqvist

vad tycker du om mig? ( sofia )
jag tycker du är en snäll, söt och rolig tjej som har samma intressen som mig, hästar och fotboll :)

vad är bäst hästarna eller fotbollen?
kyralin och fotbollen måste jag säga:D kan inte väljaxd

var det kul i spanien?
oyes de va grymt!

favorit butik?
tex H&M och Monki

favorit blogg?
samma svar som där uppe, har massa.

Tror du att du kommer få träffa Marta igen?
yey, det har jag bestämt!

varför är du kompis med mig? (jonna)
vi har varit bästisar hela livet så de bara är så, och du är en väldigt bra vänn ju och jag kan lita på dig.

vad är dina mål med din blogg?
inte en aning, jag vill bara ha någon stans att skriva av mig och dela med mig av mitt liv. Många läsare är bara kul!:D

vilka bloggar förljer du mest?
samma svar som där uppe!

följer du min blogg? ( rasha )
ja.

vad tycker du om mig? (rasha)
Jag tycker du är snäll, rolig, och riktigt snygg ju:D

vad gör du om dagarna?
jag är med kompisar, bloggar, spelar fotboll, rider bla..

gillar du någon nu?
Sånt går jag inte precis ut med i bloggen, men nae intresserad kan man nog kalla de:)

vad tycker du om mig ( moa malmberg )
Jag tycker du är snäll, söt och jag vill lära känna dig bättre:)

så, hoppas ni är nöjda med svaren, kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0