tråkigt som sakt

just nu är de piss,
blir så jävla trött på allttttttttttttttttt.
men här kommer ett litet test ja hittade på bdb
å ja oseriösa svar

51 frågor när du har tråkigt!

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? gullig
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ne
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? moa och allis

4. Hur lång är du? 164
5. Vilken är den senaste filmen du sett? typ, varanan vecka tror jag den hette
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: aa<3, sluta va så lack
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? höm innan jag gick in i dushen tror jag,
10. Icke godkänt i något ämne? nej, har nt betyg

11. Mvg i något? har inte betyg än,
12. När vaknade du idag? kvart över 7
13. Vilken är din favoritplats? hm.. hos kyralin
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? om tio år tror jag att jag bor i en lägenhet i nörrköping eller ngt men min kille(Y)
16. Hur stor är din säng? mkt stor haha
17. Vad sover du i? naken ofc, nä i kortbyxor och stor tjöjja
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5

19. Var har du bott/bor?bara i denna håla
20. Tycker du om kinamat? ush nej ja spyr
21. Tycker du om kaffe? blä, näe men as coffieshake i thailand är mums, med mkt mjölk å socker å is:D
22. Vad dricker du helst till frukost? juice/tee
23. Kan du spela poker? nej?:O
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nope
25. Vill du ha barn? vet inte, tror de
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska å spanska, fast ah bara lite spanska, ja fattar nada
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng? BASSÄNG, I HAVET FINNS DET GÄDDOR OCH GÄDDOR ÄR FARLIGA!AKTA ER SÅ NI INTE BLIR AV MED TÅRNA NÄR NI BADAR BLAND GÄDDOR!

29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder

30. Är du cool? men ofc
31. Kan du rulla med tungan? jag vet inte, försökte nyss men vet inte om jag lyckadesxd
32. Vem är den roligaste människan du känner? ELIN ANDERSSON, med henne brevid sig kan man inte ha tråkigt!
33. Vad har du för ringsignal? SONY ERICSSON, haha
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jag vet inte, tror mammis har sparat en hel del
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? vet ifan, min tröjja?xd
36. Kan du byta olja på bilen? ahaha har man olja i en bil?,
37. Vilken var den senaste boken du läste? huset vid vägens slut, tvungen att läsa, skolarbete
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna?  nej
39. Dansar du i bilen? lätt att ja gör


40. När var du i kyrkan senast? idag, jag bad till gud,  nej skolavslutningen vare
41. Hur många hål har du? höhö, jag har ju i nästan 2 st, två i varje öra........
42. Har du någon piercing? öronen
43. Har du någon tatuering? nop
44. Gillar du någon just nu? yeh
45. Har du provat droger? nae?
46. Röka eller snusa? inget av de förfan
47. Har du pojkvän/flickvän? naej tyvär
48. Vad är ditt mobil nummer?112
49. Vad ska du göra ikväll? tv/data/sova
50. Har du några syskon? tyvär-.-

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? gratis sms, men har ringt för dom pengarna ja hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0