L.Å.N.G.S.A.M.T

hej,
just nu orkar jag knappt skriva,
ja tror ja dör?, gå upp kl 6 en lördag var inte det lättaste, prova?
jag rekomenderar de inte:S,
stallet väntade på mig och Anna kl. halv 7 satt jag mej på min cyckel och trampade med Anna till stallet,
fan va duktiga vi är?, vi har ju stalljouren typ 2 ggr för att vi är med i juniorchansen,
vi fodrade morgon kl7, sen utsläpp och sedan kl.9 red vi ju också lektion på hästarna,
kyralin var mkt duktig, men framdelsvändningar var inte hennes bästa,
inte mitt heller, hon fuskade hela tiden!, hon gjorde ett steg sen bara gick hon,
men de gick bättre i slutet! sen varfe bara att hänga kvar i stallet,
kl12 fodrade vi igen, sen vid två var de insläpp.
sen vid 3 åkte ja hem, sjukt trött!
nu sitter ja här och ska va me clara snart!
bea kanske ska vara med ja vet inte:P
nu ska ja snart dusha, orkar knappt gå, ja är helt slut!
bilder från dagen kommer när ja får dom av anna,
ja ser mupp ut på alla bilder, en helt neutral ebba, hehhe
 
du är den finaste jag vet
it goes slowly, but i'dont care, but i dont wont to lose you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0