KLARAAAAA

tjeenare döh!
skola till 4 idag-.-
phuu hatar de, sen drog ja mig direkt hem å sen kom KLARA.
vi cycklade till stallet, vilket jag inte gjort på 1000 år.
men de gick prima och snabbt med bra sällskap.
vart ebn kväll i stallet, vi har ett team jag och klara.
att vi hjälper varandra med onyx och kyralin.
hahaha, närvi va nere i c-stallet hos kyralin så skulle klara bestämmt borsta kyralins pannlugg,
lycka till sa jag bara då!
hon bah vadå då, sen märkte hon, kyralin är ju rädd om sitt huvud , så jag tror klara kämpade i 20 minuter utan att lyckas och alla min hästgodisar tog slut. ahhaha
ja sa börja med att borsta ansiktet å det lyckades hon med efter 10 minuters fjäskning,
men att kamma pannluggen kunde hon glömma, hahaha.
sen drog vi hem efter att ha gått ut och gått med onyx..
egentligen skulle klara ridit men de hände en liten olycka,
typ christina lyste med en liten ficklampa med starkt lysa på hennes häst sår, och onyx gillade inte den så när klara höll på att brodda fick onyx panik och ja klara häll på att göra rent å den där maniken satt fast i bråddhålen, så onyx fick enu mer panik när han skulle sätta ner foten så den vart helt sne och onyx vägrade att bli broddad så vi gick ut å gick med honom för klara orkade inte vänta på ridhusen eftersom hon inte kunde rida ut utan broddar.
sen cycklade vi hem i mörkret.
det vart en lång text, ahhaha inte så intressant precis, ahhahaha.
nu sitter jag här med en kopp te å myser.
slänger upp två mobil bilder på onyx och onyx och texas

onyx

onyx och texas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0