Hejdå bästa laget.

Nu finns inte f96/95 längre.
Fäll en tår för oss.
Vart en hel lyckad kväll och jag kom med kvällens garv.
Soffan gick nämligen sönder när jag hoppade ner i den, hehe.
Vi käkade pizza å spelade buzz.
Jag och Lovisa kom nog först!
Nederifrån, vi var ju helt klart bäst.
Fast grattis till Hanna och Allis som vann hela skiten.
Fast Allis fick spö av Jesper the man i slutet.
Och så måste också berätta att våra tränare är bäst på att posa:D
Speciellt Magnus och Lennart! Nu ska jag inte skriva mer så slänger upp lite bilder!

snyggingarna Hanna Emma och Jossan!


Pizza!


Lovisa å Lenart, L&L


Johanna,Jag,Lovisa. Jag bjuder stort på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0