är jag lite efter kanske?

igår var de ju typ final i melofifestivalen,
jag har nt kollat på de en ändå gång,
hahhaha för det suger,
alla säger att de va fel person som vann blablabla.
eller att hon var as bra , Anna bergendahl var de ju som vann,
men nu ska jag lyssna på hennes låt eftersom jag inte gjort det,
jag har kännt mig lite efter när alla pratar om de så nu ska jag lyssna.
jag har nt gillat anna när hon va me på idol och de gör jag inte nu heller,
tkr inte hon sjunger bra, men låten var bra.
men ush på hennes röst, vad tycker ni?.



Kommentarer
Postat av: Matiildaaaa :)

Tkr samma som dej! :)<3

2010-03-15 @ 14:38:48
URL: http://matiildaamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0