you and me, me and you

Hej, en dag i karsjö satt perfa. Har tagit massa bilder för att kunna lägga upp på bloggen, men jag har glömt usb kabeln hemma, så de känns ju inte bra.... men ska se om jag kan låna en bärbar data och stoppa i minneskortet i. Jag har iaf åkt vattenskidor å lite allt möjligt efter båten(stolt). Går kvällen på torön vart hellyckad men vi kom hem sent så orkade inte skriva då. Men kan ju söga att jag skämdes en heldel när dom kom med micken till min pappa och han drog i med en bit sång...  ikväll ska jag slinga håret och springa 5 km. å vetni jag har fixat biljett till winnerbäck:D, han kommer hit till järvsö imorgon. Nu taggar vi(y.
men ni får hade bra så får ni några bilder som tidigare lagts upp på bloggen på mina fina som jag saknar så jag dör!



Kommentarer
Postat av: kajsaaa

tack hellmut (?), kommentar gillas stort, lika så du :*

2010-07-28 @ 20:23:51
URL: http://kajsamedettk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0