Dag 1. om mig

Jag Ebba Birgitta Josefina Helmersson har bott i västervik hela mitt liv och i samma hus nästan, precis efter BB bodde mamma och pappa i en lägenhet mitt i stan men vi flyttade strax efter de till en blå, numera grå villa mellan stenhagen och västralund.
Jag har alltid varit en självsäker, modig och en person som står för sina åsikter, delvis av de ärjag fortfarnade men lite har allt försvunnit. Jag har rätt dålig koll, städa går bara inte, och tider funkar inte alls men har bättrat mig lite. Jag bryr mig aldels för mycket om vad folk tycker om mig, å det är så fel. Jag dömer inte folk allt för hårt innan jag känner dom. Men folk som är så förbannat söta kan jag bli så avis på så jag blir sur, hihi. På dagis så var min bästa vän Jonna, och vi är fortfarande bästa vänner vilket jag är glad för att vi inte tappat kontakten, vi har också gått i samma klass sen första året på dagis. Malin  är också en go tjej som jag började umgås mycket med i 4:an och hennes umgås jag också mycket med nu, löveu. Det var bara Jonna och stella som gälde tills jag var ca 9 då träffade jag Allis som nu är min andra halva, ända sen 3:an och vi har nog gjort allt tillsammans, tex varit i thailand 2 ggr tillsammans. En annan vänn som jag är så glad över är Stella vi har hängt ihop sen 1 an, det har alltid varit Jag Stella oh Jonna vi har alltid gått i samma klass, men nu i höstadiet plockade vi på oss min andra halva och Moa, en glad tjej som jag också har väldigt nära nu. Nu är de vi 5. Några andra vänner jag varit bra kompis med är Ebba N och Caroline, Ebba har jag känt sen jag var en lite plutt och caroline vet jag inte. Jag känner fortfarande båda, men vi har bara tappat kontakten nu dom senaste åren men de är två grymma tjejer.
Jag gillar att ha många vänner och har massvis som jag älskar och har nära, kan aldrig säga en bästa vän har så många, men allis somsakt är min andra halva. Nu går jag i 8:an på ellenkey skolan västervik, mår prima, peppar inför nyår, saknar allis ås jag gråter ( hon är i thailand nu en månad), längtar till julafton.
Dom jag har nämt nu och Vickan, Ida s och Kajsa är dom som jag umgås mest med nu för tiden. Älskar mina vänner. På min fritid spelar jag fotboll oh rider en gång i veckan och självklart umgås jag med kompisar o så.  Jag har även varit brunett en gång för ca 1 år sen, funderar på att bli det igen.
Jag som brunett

Små flickor, allis och ebba


Gammal bild på Ida Sanna och Jag. Sanna är också en fin vänn


Allis&Ebba


i början av sjuan på mig moa och allis


Älskling
Där fick ni lite galma bilder, kunde tyvär inte hitta fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0