lite förendring, mer kommer.

nu såhär på kvällen så kände jag för att ändra lite, vart rätt nöjd, men mer ska ändras lite färger å storlekar och sånt för det ser väldigt enkelt ut.  Springturen med kajsa vart inte sådär jätte lång men det gick bra.
Imorgon blir väll nu den riktiha långa skoldagen, men de känns bra. Imorgon blir det ett morgon inlägg för då har jag tid, sovmorgon till 5 i 9, great!
först hade jag bara tänkt göra en ny enkel header med 6 bilder, men så gjorde jag den som jag har nu också.
jag vet inte riktigt vilken jag ska ha, vad tycker ni? förväntar mig inga svar för sånt är ni väldigt dåliga på att komentera, men det är väldigt kul när ni gör de!
måste bara lägga till för er som ser de innan jag hinner ändra, jag vet att jag missade ett T i mitt på ena header.
vilken?


Kommentarer
Postat av: elin k

jag tycker den som du har nu :)

2010-08-26 @ 08:31:37
Postat av: ida

den du har nu är snyggast :D

2010-09-27 @ 18:56:52
Postat av: elin nilsson

den som du harv nu ;D

2010-09-27 @ 19:59:22
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0