it's over now

ojj, har inte hunnit blogga på ett tag. men jag har ursäkter har inte varit hemma knappt bara en pytte stund någon gång då jag stressat. Igår morse så spelade jag match med damlaget mot tjust vilket vart förlust, tyvär nu ska vi inte prata mer om de.. sen när jag kom hem vart de direkt iväg till torö med klara. kräftskiva där och en hel del skojj badade balja och så. vi sov där på ön också sen på morgonen åkte vi in till stan och sedan till stallet för att vare funktionär. och nu är jag hemma. jag och klara har även tagit en hel del bilder på torö som kommer strax.
puss, och hoppass ni läsare hittar tillbaka för om man kollar på min statestik så har den sjunkit när jag inte uppdaterat ordentligt.
text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0