lever med dig eller inte alls

hey, 13 timmar i stallet, hur låter de? Jag har iaf haft kul! Startade LC:1 med Kyralin.
Jag är super nörd! Det går faktist bättre och bättre för varje gång. Kan inte säga att jag red så bra men..
Hon skötte sig prima, men ja dommarna var hennes fiender, och folk som gick.
Hon vart lite rädd vid dommarna och när folk gick på läktaren. Sen chilla vi i stallet och så.
Efter kvälls fodringen kom pappi och hämtade mig. Dagen var prima ballerina(Y).
Nu har jag dushat och fräshat upp mig. Ska kolla ponnyakuten och sova.
Lovet är redan slut, men gud va mycket jag har hunnit med. Det har varit bäst.
Clara tog några bilder, mobil kamera! Hoppas ni har haft ett bra påsklov gullisar. Det har jag!
det finns inte ord som beskriver hur mycket jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0